.

Usch. - Jag är hemma från jobbet sen 1,5 h tillbaks och jag vill redan nu sluta, sincerely.
 
Hatar att känna mig utanför och det påminner verkligen om de tiderna då jag gick i sexan och var emo - i och för sig är jag väl medveten om att jag har goda vänner utanför jobbet, men kan dock erkänna att jag verkligen känner mig som "out of the hood" på jobbet haha. Nästintill alla är 2-3 år äldre och har många kontakter i Vallås, vilket jag veeerkligen inte har. Aldrig hängt på Vallås i stort sätt - inte förens nu när jag väl flyttat hit, but well, I don't get 'em. Sedan har man ju turen till att hamna med de jag helst sluppit också - men är bara att jobba på I guess.. :)
 
Nu ska jag iallafall ut med Jelena efter en heldag ute bland jord, rabatter, tvättstugor och en skinande sol. Vi ses mina vänner!!
 
 
Hahahha, vet inte hur länge jag kan skratta åt denna bilden.. I'm truly an outsider!! OBS; vet allvarligt talat inte vem jag tror mig vara på bilden haha.. Sån.. WB bitch or something hah..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0