Antingen eller..

Vad föredrar du?
Araber eller kineser..? - Hmm, inget utav folkslagen ser någorlunda bra ut så utseendemässigt är det jämt. Det som dock avgör för min del är att kinesernas rykte är ett bland de bästa då de överlag är ambitiösa, "religions-fria" och smarta.. De prioriterar alltid jobbet och blir pga dessa egenskaper väldigt lätt anställda världen över!! Sååå kineser. :-)

Hus vid havet eller på landet..? - Havet, easily. Avskyr tystnaden och otillgängligheten på landet - havet finner jag åtminstone roande under ett tag.. Varma strand-dagar, grillfester och mystiken haha.

Fest eller hemmakväll..? - Älskar både och, men skulle nog säga fest ett tag framöver åtminstone. Humöret säger så hah!! ;-)

Egoist eller givmild..? - Som person? Skulle nog säga egoist när det kommer till livets gång haha. - Jag har inga problem med att betala för andra meeen.. Tycker att alla har sina egna val och avskyr när folk förlitar sig på andra såå skulle uppoffra hur mycket som helst för att få en sådan bra framtid som möjligt medans jag låter andra ruttna. :-) Det lönar sig att vara egoist i den verkliga världen där karma ej existerar!!

Killar/män i kostym/uniform eller i myskläder..? - Lätt lätt läääätt!! Killar i kostym/uniform såklart. ;) Så sjukligt snyggt när män kanske jag ska säga, visar sin makt och stil genom att ha en kostym eller uniform med en klocka t.ex.. Sexigare finns ju inte!! - Nu menar jag ju inte heller killar i typ städ-uniform hahah.. Dock föredrar jag killar med allmänt matchande, snygg stil i min ålder eftersom de oftast inte går runt med kostym direkt. 
 
Guld eller silver..? - Guld all the way down!! :) 
 
Ragga eller raggas..? - Ööööhm.. Jag tycker oftast att killar är extremt dåliga på att ragga då de drar någon klyschig replik man hört tusen gånger förr men att ragga är inte heller min grej - så none of them!!
 
Silikonbröst eller fettsugning..? - Jaa, what will it be haha? :O Vet verkligen inte för har bara lite småkomplex över min mage, men that's it liksom.. Måste också säga att mina bröst ändå är ganska stora jämfört med andra i min ålder har jag märkt på sistone (never thought that before) - så kan ju inte direkt vara onöjd med dem heller? Äh, det får faktiskt bli fettsugning - om det ens går med tanke på så överdrivet lite extrafett jag har, och då menar jag way to little for fettsugning!!
 
Känd för skönhet eller känd för intelligens..? - The obvious choice for me is easily "famous for intelligence"!! ;) Har man en hjärna utöver det vanliga och använder sig utav det på rätt sätt så BLIR man nästan garanterat något - därav får man pengar = makt = respekt i samhället, vilket är det one and only thing that counts in our society. Med pengar kan man justera småfel i ansiktet/på kroppen och observera att världens mest kända personer som verkligen åstadkommit något, överlag är rent utav FULA!! Tur som jag har så har jag både en hjärna utöver det vanliga och ett utseende som de flesta skulle säga är "något utöver alla andra plugghästars ovälvårdade, fula utseende". Lucky gaaal!! ;)
 
Grabbkväll eller tjejkväll..? - Graaabbkväll for the win!! Har ju dels nästan bara killvänner + att jag (dvs jag och Jelena som räknas som en) är väldigt manliga utav oss. :) Det ända som utmärker att vi är tjejer är i stort sätt vårat intresse för utseendet. 
 
Sjunga eller dansa..? - Sjunga, bara det att jag sjunger väldigt ofta och fult haha. 
 
Husmanskost eller internationellt..? - Är sååååå trött på husmanskost, så det förklarar svaret!! 
 
Desperate Housewives eller Sex and the City? - SATC får det nog bli även om båda serierna är baserade på 4 medelålderskvinnor och har väldigt bra citat. Föredrar stadslivet som singel helt enkelt haha!! ;) 
 
Mannen eller kvinnan i förhållandet..? - Hade lite brist på frågor såå fick inspireras utav annat. Some know what I'm talking about hah.. Måste nog ändå säga mannen i slutändan även om jag har lite "the typical woman in a relationship"-drag. - Jag älskar att prata om djupa ämnen, dvs mina egna tankar och åsikter - vilket räknas som ett kvinnligt drag. Skulle inte haft något emot att prata om mina känslor om jag nu haft några..? Hahaha, nej men inte ofta jag verkligen känner några innegående känslor. Dock orkar jag inte med att kvinnor ska vara så emotionella och jämt agera efter hjärtat.. Hur dumma får de vara? :S 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0