I wanna keep it how it is, so there will be no - used to be

- Hej hej!! Nu är det så att mamma tror att jag är på Liseberg, vilket innebär mamma-fritt all day and all night för min del. :) Känner mig inte allt för bra i magen pga mina piller som jag tar dagligen mot mensvärken (dock förvärras allt bara med dessa piller?!) så går i stort sätt runt med en daglig huvud och magvärk. Jobbigt läge - but well, faktiskt lovat att försöka med dem i ca 3 månader so just 2 to go!! 
 
Vad ska jag göra med hela lägenheten för mig själv då..? - Mamma skulle nog gissat på att ha fest och ta slut på all hennes alkohol och stöka omkring hela lägenheten med tanke på hennes brist på förtroende till mig haha.. But no, no!! ;) Actually we're just going to have a movie-night, the most of our friends are abroad så no party for us. Dock ska hon inte tvivla på att jag vänt stället upp och ner annars hahah..
 
Jaja, Jelena och någon mer kanske kommer snart - oj vilken koll du hade då Eila, så ska börja fixa mig!! :) Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0