Don't forget to pray tonight because God didn't forgot to wake you up this morning.

Hola amigos!  Cómo estás hoy? Bien? Muy Bien?  - Hehe tänkte ba visa att jag faktiskt lärt mig något trotts att jag bara snackat bort alla spanska-lektionerna tsm md tex Eila.. Känner mig riktigt j*vla bra ska ni veta! Jaja whatever liksom tror en 6a kan mer än oss.

Hade tänkt o blogga om dagen men visade sig att Eila redan gjort det härligt kompis, härligt.. Slicka min högra. Iaf lite kort om dagen som kommer – Lär säkert vakna runt 2-3 tiden om inte tidigare pga att mamma väcker mig. Blir iaf o städa hela dagen, både jag o mamma känner att vi fått nog och måste städa undan allting imorgon så man faktiskt kan ha folk här. Ser iaf redan mycket bättre ut i mitt rum om jag ska vara ärlig, lönade sig o städa i timmar trotts allt.. Senare på kvällen så kanske det blir o dra ut en runda elr något liknande får helt enkelt se hur jag gör.

& herre min jesus.. Heter det trotts eller trots? Börja få panik här borta.. :S & ja dt heter tydligen trots.. HAHAHA PALLAR NT MD MIG SJ MEN AJA HEJDÅ NU.


- Min underbart sköna säng, haha bilden blev lite sär men ville nt lägga ut den andra. För att HAHAHAHAH alla mina nallar var md på bild kände mig en anning för mobbad för o lägga ut den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0