Don't tempt me dear alarm-clock.

Hej på er!! - Är återigen hemma och ska nu återgå till min säng med tanke på att min jobb-tribut börjar imorgon.. :( Vet inte om jag ska skratta eller gråta - måste nog säga att det är mest slit och tårar över detta dessvärre (!!) Well, har varit en hur fin dag som helst som jag ägnat i stan med Shady och Jelena med lite shopping + kebab. Kvällen har vi spenderat vid "the old neighbour-hoods" (haha) med Dennis som sällskap. :) 
 
Kan redan nu säga att mina närmsta lär få höra på en del klagande ang. jobbet och tiderna imorgon haha. ;) I'm a true pessimist/realist, so you shall soon hear my complainants. Godnatt sålänge!!
Två halvdana bilder jag tog igår medans vi hade en "djup" diskussion med en 10-åring (vet inte riktigt vad jag gör för min haha?) som hade en totalt vrickad framtidssyn.. Berättar mer om det i ett annat inlägg, som den sanna tänkare jag är. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0