Färga håret!


- Sitter ftf och väntar på att mamma ska dra o köpa hårfärg, blir nämligen så att jag tar o färgar mitt tråkiga hår idag. Elr inte riktigt färgar, mst slinga håret några gånger i veckan för att jag ska kunna få det så som jag vill ha det. Kör jag på att färga håret blont helt idag så lär det sluta med orange-hårbotten, sen iaf jag färgar igen med samma färg så kommer det bara bli ljusare där uppe o aa ni förstår nog själva. Lär ta sjukt lång tid o lyckas med o få det till den färgen jag vill ifall jag färgar hela så väljer ist o göra slingor ngra gånger i veckan tills dt blir som jag vill ha det. 


Nu i efterhand så kan jag helt ärligt säga att jag ångrar att jag färgade håret som liten. Hade ju ljust då men ville verkligen färga håret så gjorde det och det slutade som dt gjorde.. Mörkhårig 4-life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0