This town has got the youth of me'

- Hej på er.. Kom nyss hem från jobbet och är helt slutkörd even though första dagen bara bestod utav genomgångar i stort sätt. Värmen har verkligen tagit död på en och dessvärre har jag hamnat i den VÄRSTA perioden ( :mad: !!) med enbart personer jag inte passar ihop med haha.. Kollat igenom de andra perioderna och kan redan nu säga att de var waaaay more for me. Jaja, får väl bara bita ihop, thank god myself that I'm independent!! Får väl vara lite forever alone på jobbet om det så ska vara. ;) 
 
Nu ska jag, trots min huvudvärk, ut en snabb sväng med Jelena och Fraidoon som tydligen kommer förbi mig. :) Därefter lär jag hoppa rakt in i duschen och sedan är det väl bara sängen som gäller haha..? Sorgligt nog. Mina kommande tre veckor lär ju inte bestå utav så mycket mer än jobb soo I have to adapt. Redan stolt över mitt "adult-ish" thinking when it comes to work hah!! 
 
Ses ikväll. :love:
- Överskottsbild som förmodligen lär bli utbytt ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0