I hide the pain with a smile.

Äntligen hemma efter att ha gått runt sur o tråkig hela dagen lång. Började med att jag och Eila drog ut o mötte upp Stefan vid Linehedsskolan, humöret var iaf på topp då elr nästan iaf. Sprang runt o allt, sen någon meter ifrån skolan så vände allt. Humörsvängningar på hög nivå alltså. Kan bli så j*vla lätt irriterad ibland så det nt är sant. Behöver inte finnas ngn anledning som tex att personen suttit o retat upp mig osv.. Kan ba bli irriterad från ingenstans - tyvärr så tar jag ut det över andra.. Nt direkt det smartaste men jag är den jag är och tänker nt ändra mig för att andra ska tycka om mig. Gillar du nt mig som jag är, äre bara o  dra:*

 Gick även in i dörren innan när jag skulle in i rummet, började nästan gråta pga att jag blev så lack att dörren inte öppnade sig. Haha rätt komsikt. Har iaf fått mat nu, humöret är iaf bättre nu och känner mig inte lika irriterad.. Hehe.. Just ja, åt även en myra innan idag. YOLO! Fuck det, dt där var ngt av dt äckligaste jag skulle kunna tänka mig o göra men äsch har iaf svalt den nu.. Den har det bra där nere i magen :blush:

Img_9983_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0