"If we perpetually gave men blow jobs we could run the world!!"

- Ja, hej.. :S Förstår inte vad mitt och Jelenas stora problem är egentligen..? Kan vi inte vara ensamma hemma hos mig utan att bjuda hit folk mitt i natten och att vara uppe hela natten?! Har inte direkt "tid" med att sova i mer än några timmar nu så.. Guud, blir på sjukligt dåligt humör utan sömn och dessvärre har jag "dator-fix" och middag inbokat med Michael idag. Känner lite osäkerhet över vilken smiley jag ska placera efter föregående mening haha..? Alltid kul att få saker och ting fixade + att träffa Michael, men jag orkar verkligen inte just idag!! 
 
Well, får väl skylla mig själv när vi rensar mammas bag-in-boxes och väljer att bjuda hit Stefan, Freitty och Fraidoon.. Blev både snack, skratt, film (för de resterande som ej sov) och one other private mission.. ;) Haha, Samantha's citat från Sex and the City stämmer verkligen. "If we perpetually gave men blow jobs we could run the world!!" Anyway, Jelena får lägga in bilder nedan när hon kommit hem!! Då menar jag på maten osv.. Read this Jelena!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0