..

- Hej på er!! Jelena och jag sitter just nu utanför vallås fritidsgård och bloggar via deras internet som de tattare vi är.. Var just med om vääärldens roligaste händelse (at least from my part haha..) då Jelena stod och trampade som en galning på MIN cigg?!?! - Hade just fimpat den men enligt Jelena gjorde jag det tydligen inte tillräckligt bra så hon gick fram till den och skrek "du har ju inte trampat på den, vad har jag sagt till dig????" Jag stod då vänd mot henne och såg mannen som var på väg cyklandes mot henne hahah.. Efter att cyklisten väl utropat "rök inte för mycket" och cyklat förbi brast vi båda ut i garv HAHAHHA. Som pricken över i;et såg vi båda ut som pundare, which you Will see soon. ;) När vi väl är inne på roliga händelser under dagen så drar vi gladeligen upp vårat "glass-krig" som utspelade sig vid den kära Rocky Road-glassen mellan våra skedar and the target were the mashmallows!! hahaha slutade med att glassen såg ut som rena krigszonen där alla mashmallows var borta och våra fingrar var inte heller allt för oskyldiga. I repeat; dont eat ice-cream with us hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0