Klockor med tygrem i olika färger..?


- Vi alla är olika och vi alla har våra olika images.. Ett bra sätt att visa det på är att ha sin egen klocka!! ;) Själv tycker jag att klockor är något classy i de mesta fallen (at least should be, when you wear it right) och hur snyggt är det inte när killar/män har klockor som på något sätt visar deras självsäkerhet, makt och känsla för stil?!
 
Guldiga/silvriga klockor är förmodligen det mest vanliga - också väldigt snyggt, but how about this (look at the pictures)..? Bloggerskan Dessie har någon liknande fast lyxigare, och jag måste säga att de går lite åt båtmans-hållet.. :) Väldigt enkla och kan förmodligen piffa upp en hel outfit - så när jag får lön, finns också en utav dessa i mitt smyckesskrin!! De första finns att köpa för 475 kr på DENNA sidan och de två andra finns HÄÄR att beställa för 698 kr. Budget!! :thumbup: 

Kommentarer
Postat av: Isabell - Mode & Vardag

Hiss! :)

2012-07-22 @ 19:52:02
URL: http://isabells.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0