Köpenhamn och brist på internet..

- JAAAAA, INTERNET!! Lyckan som uppstår när både jag och Jelena har lyckats få tillbaks våra internet samma dag. :) Routern som vi beställt sedan långt tillbaks har ääääntligen kommit!! Nu väntar jag bara på att min dator blir fixad, men har dock ett par småsaker att beställa till den först.. 
 
Vilket som har det ju gått åratal från sedan sist jag bloggade så vet inte riktigt vart jag ska börja.. Kan berätta lite kort om Köpenhamn; - Började resan med en tågresa på ca en timme, därpå åkte vi färjan över till Helsingör för att sedan hoppa på tåget till Köpenhamn. Som vanligt hade jag otroligt ont i magen hela första dagen utav resan (känns nästan lite som standard haha?) såå sänkte väl humöret en aningen. - För övrigt så gick vi runt, åt, besökta Planteriet, Bakken och Ströget. Hotellet var gudomligt fint och sällskapet var faktiskt trevligt even though jag mest satt och klagade över min magvärk haha!! ;) Efter denna resan har jag helt klart kommit underfund med att ett liv som boende på hotell skulle varit en tänkbar framtid. Städning och mat fixad och sen kan man väl visserligen komma överens med hotellet om en kontrakt, så att man kan göra hotellrummet en aningen mer personligt under tiden liksom..? :) Well, vilket som så vaknade jag upp andra dagen med ett topphumör i stort sätt och en god frukost på Ströget. Efter alla de tusentals tåg och taxibilar vi åkt kändes det ganska tröttsamt med att fastna ensam på tåget utan Michael medans det åkte iväg dock haha.. Kom iallafall till Valby hel där jag sedan mötte upp Michael för att gå på zoo't!! Mysig dag det med. Jaja, ska stressa iväg till stan nu - för den sista lediga dagen innan jobbet.. Jobb är jobb och fritid är fritid. :rolleyes: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0