Längst inne törstar även den mest förhärdade brottsling efter samma sak som en oskyldig bebis: kärlek och acceptans.

- Vaknade ungefär vid halv 5-tiden och var hur stressad som helst pga att Michael och jag planerat dator-fix etc.. Så drog självfallet upp med hoppet om att mamma fortfarande inte var hemma - vilket visade sig vara sant. :) Helskönt med mamma-fritt!! I efterhand visade det sig också att Michael blivit bortbjuden på middag idag vilket betyder no dator-fix for us.. Trots ens enorma lust till att klaga på min uppstigning som var gjord helt i onödan så höll jag min käft stängd med vetandet utav att jag själv är precis likadan när jag planerar saker!! 
 
Well, solen skiner unfortunately där ute och jag har sovit bort hela dagen så var ju inte mig till nytta.. Iallafall legat en halvtimme ute på balkongen och inbillat mig att jag fått lite färg - så räcker för mig haha. ;) 
 
 
Observera att jag har på mig mina "mens-trosor" idag haha.. Dvs utav det fulare slaget!! Kan garantera er att alla brudar har fulare och mer bekväma trosor vid menstider.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0