Never ignore someone who cares for you because someday you’ll realize you’ve lost a diamond while you were busy collecting stones.

Klickat hem runt 100 bilder på allt&alla, bilderna är här om 2-5 dagar gött alltså! Sitter iaf o snackar på KIK/FB md folk, kollar tv, uppdaterar instagram YOLO. Hahaha nej jag driver, elr sitter faktiskt o gör allt det där men skippa mitt "YOLO" tack.. Ska iaf forsätta o vara dryg mot folket, hörs ngn gång imon har även bestämt för att det blir o färga håret imon. Elr inte riktigt färga men aa berättar mer om det imon känner inte för det just nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du år SÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄR fi Jelena asså du dödar :) men vart är den rosa tröjan du har åå bilden ifrån? Sååå tacksam om u svarar på ett inlägg för har ingen blogg! :) puss du är såå fin <3

Svar: Tack såååå mke fina du! :) Nu till saken, den rosa tröjan är köpt inne på Åhlens har jag för mig iaf! / J.
None None

2012-07-02 @ 14:54:45
Postat av: Evelina

älskar din design den är aaaaas snygg :D

2012-07-05 @ 10:48:49
URL: http://www.linqan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0