Prydnader, bärande, Jelena och Köpenhamn..

- Mamma kom nyss hem och jag har fram tills nu fått kämpa med alla prydnadssaker som skulle in till vardagsrummet igen efter ändringen av golv.. Hatar att äldre medelåldern alltid ska ha så oooändligt många prydnader och blommor. Det är ju svinfult?! :S Förstör ju det stilrena med rummet och dessutom har jag verkligen ingen tolerans för olikfärgade möbler..? Like really dough - don't tempt me. 
 
Jaja, fördelen med att man är ensam hemma medan man plockar in prydnaderna är lätt att man kan gömma undan de prydnader som är allt för fula!! ;) Mammas änglar som är hur tacky som helst lär ju inte dyka upp på ett bra tag, hehe.. Michael, Carl-Johan och some other guy (?) var också här för att bära in de allt för tunga möblerna. - Herregud vad jag hade saknat Michael haha!! Trodde aldrig att jag skulle säga att gubben verkligen fått en stor del av mitt hjärta haha. :O Well well, blir Köpenhamn nästa Torsdag med honom. Hotellet ser ni nedan och ja, ni kanske märker av bildbristen. ;) 
För övrigt kan jag väl berätta lite om gårdagen.. - Drog till Jelena vid 8-tiden och därefter drog vi ut en sväng i spöregnet och skrattade lite åt Jelenas teckenspråk innan vi stack hem igen. Väl hemma hos Jelena beställde vi pizza och väl efter det så drog vi återigen ut hah!! Gick en ganska så lång runda faktiskt och ja, natten spenderade vi på det gamla vanliga. Nu under morgonen så har vi inte heller gjort så mycket mer än att skratta, kolla TV och peta på varandra - tidsfördriv at least!! I love you BV. :love:
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

nice blogg snygging! kram :)

2012-07-12 @ 23:24:55
URL: http://jjuuuliiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0