Shit happens. not everything goes the way that you want it to. Sometimes you just have to take it for what it is and say "fuck it" and just live.


- Kom nyss hem efter att ha varit ute med Fraidoon, Stefan, Alban, Freitty, Dennis och Rocky. Började med att jag vaknade vid 7 tiden av att mobilen var sönder bombad utav smsa/samtal osv.. Fett irriterande, svarar jag inte andra gng lär jag inte svara 3;dje,4;de osv.. Haha söta. Men iaf så kom Frai och Stefan och knackade på så drog ut en stund med dom två och Rockan min, sen kom A,F och D var ute i kanske 20-30 min med dom sen så drog vi alla hem. Vet inte riktigt vad man ska säga om vädret idag, blåser ju lite ut men kan inte klaga riktigt skönt äre iaf.

Hoppas även på att inte bli sjuk, mår helt seriöst skit o känner mig illamående. Gjort det hela dagen idag men whatever. Tror även jag ska dra o lägga mig i någon timme nu, har så sjukt ont i huvudet så det finns inte. Åhh hatar såna här dagar.. Fml.. Hör även att mamma sitter o snackar som en jävla åsna md kusinerna i skype, mobbade till max som tror att det lönar sig o skrika -.- pallar nt.

Lucy JadeLucy Jade

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: jag har ingen bra fantasi, haha kommer aldrig på nåt sånt :)
kram

2012-07-02 @ 00:08:24
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0