Sleepy sleepy..

- Just arrived home from town and Jelena's new apartment!! Hjälpte ju henne med att fixa hennes garderob och lite andra småsaker. :) Knappt fått någon sömn inatt och jag är sjukligt trött nu så ska nog gå och lägga mig.. - För övrigt blir man ju lite trött på sitt lilla rum när man varit i Jelenas nya som kanske är yyytterst lite större än mitt gamla rum hos Michael. Would like die for a new room again!! - I mean, detta är det absolut minsta rummet jag någonsin haft genom världshistorian.. I och för sig lär jag ju vara stamkund hemma hos Jelena och egentligen så har jag ju kvar rummet hos Michael haha. :) Well, fint kommer det bli hos J iallafall!! 
 
Som ni nog märker försöker jag skriva så kortfattat som möjligt pga min sömnbrist haha.. - Får se om jag drar ut ikväll för är sincerely på ooootroligt dåligt humör pga mina tillkomna finnar som jag visserligen fått utav vissa anledningar.. :( Jaja, vi ses när vi ses!!
 
Oupplagda bilder sen våra föregående bloggar!! Love u BV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0