Some way, there's a part of me - apart from me'

- Hej på er guys!! Är ensam hemma eftersom att mamma handlar och Jelena drog nyss hem. :) 
 
Vad gjorde vi igår..? - Ja, Dennis kom hit senare under kvällen och blev att kolla på LOL. Måste faktiskt säga att filmen var underhållande, en typisk tjejfilm som är en aningen overklig - utan ett någorlunda budskap, but at least amusing!! Vid 12-tiden beslutade vi oss för att dra ut med Stefan och var nog ute tills 3, drygt? - Vet inte om jag ska skratta eller gråta över att mamma slutat ringa hem mig vid hyfsade tider haha.. Even though you always complain about your mothers worrying, vill man på något sätt få det där samtalet som visar att hon bryr sig. (Inte för att man lyssnar på det som sägs då haha..) 
 
- Nu ska jag iallafall duscha för att sedan dra mig mot Michael och äta middag där!! Runt 7-tiden drar jag och Jelena antagligen ut med Arian och om inte kanske det blir solande..? We will see. 
- Bilder tagna under Laxa-cupen och filmen igår. Måste verkligen börja ta bilder från min vardag igen, så att ni slipper se halvtrötta bilder på mig - vet återigen inte varför jag överanstränger läpparna?!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Snygg design!

2012-07-30 @ 09:38:10
URL: http://ttypisktellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0