They only give a shit when you're dead.

Trött på ALLTING.. Mitt svullna öga gör ju inte heller saken bättre, orkar nt md dt här alltså. Skulle till Liseberg idag md ngra fast blev inte av för att jag inte orkade så blir o va hemma hos Eila elr ngt liknande. Är inte på så värst bra humör idag heller men får hoppas på att dt blir bättre tills ikv. Ska iaf dra o fixa mig nu och mitt öga, vet fan inte vad ja ska göra md dt.. Klippa av dt? Förmodligen. ÅHHH nt min dag värken idag elr igår..  

Gamla tider alltså, ta mig tbx! Saknaden är stor trotts att jag har dt rätt bra här.. Men men.. Livet går vidare vare sig man vill dt elr nt.. & bilderna ska vi nt ens diskutera okej..? Bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0