You say I'm a bitch like it's a bad thing..

Hellow alla underbara fina&fula läsare! Allt väl med er? Själv mår jag sådär, känner mig lite yr (tror jag) ? Haha iallafall tänkte berätta lite kort om dagen som varit. Somnade vid 12 tiden igår och sen så vaknade jag runt 05.00 kunde nt heller somna om för att dt var så sjukt varmt, känner mig så lyckad.. Tog iallafall bussen till den nya lägenheten tsm med Eila runt 3-4 tiden, kollade lite snabbt o sånt kände nt för o hjälpa mamma o var nt på humör för dt ändå så. Sen så drog vi in till stan, sen mc sen satt vi oss vid Nissan och vad händer?

Jo, självklart så kommer det en full o skabbig gubb-jävel som satt o snackade md oss i ca 30-40 min om allt mellan himmel o jord. Han påstod till o md att han var gud, att han hade massor med pengar nu snackar vi verkligen om flera miljoner osv.. (ändå hade han fula&äckliga kläder på sig), killen påstod till o md att han visste allt om mig. Bad han säga något han visste och vad säger han? - Jo att jag hade gått md på o ligga för en j*vla milshake (frisk eller vad?) han sitter o säger att han vet allt o det bästa han har o säga är att jag gick md på o ligga md ngn för en ful milkshake. Kom igen. Han satt även o försökte lura mig & Eila att han o Eila hade haft ngt ihop elr ngt sånt.. Haha bästa var nog när han berättade om sitt liv som "populär" sen när han säger till mig ba "jag vet hur det är har också varit sån en gång i tiden osv osv.." och sen började han skryta om hur bra han var o allt.. HAHAHAHHA sjuk kille men samtidigt riktigt j*vla go! :) Sen att han satt o snackade om ens utseende gång på gång ba " du är - fin, söt, snygg osv osv.." sen att han ens orkar spendera sin tid på oss som bara skrattade åt han alltså nae. Herre min gud. Hjälp han. Eller juste han var ju gud.. Wöpps :$ Killen är nog Halmstads största mytoman seriöst.

Nu vill jag visa en bild på min kära kompis, elr han sa faktiskt att vi var dt! :) Bilden är iaf tagen från ngn random som lagt ut bilden på fb för han fick adhd så fort jag hade mobilen uppe.. Mensbarn.. & hans tröja.. Snälla flickor kommer till himlen, ni andra kan komma hem till mig elr ngt sånt alltså HAHAHAHAHAHAHHA fett med söt!

Hälsa på vår Daniel ;) riktigt snygg för o vara en jaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0