- "Allt det vi är, är resultatet av vad vi tänkt."

- Hello again. Är ganska trött även idag och vädret ser lite halvdant ut.. Tror nog bara det blir att sitta inne och imorgon får vi väl se om jag & Jelena följer med Arian och Fraidoon till stranden. :) Vädret får väl utgöra det.
-
För övrigt så har mamma fått jobb som boendestödjare. Ingenting jag direkt glädjs åt pga att det liksom tagit henne årtionden att få jobb.. Vet mycket väl om att det är svårt i dagens läge på arbetsmarknaden men allvarligt talat så har inte mamma den bästa utbildningen heller + att vi alla vet om att hon inte är det smartaste ströet i stacken. Är dottern smartare än mamman redan vid 16 års-ålder så ser det inte bra ut. No offence men.. Well, iPhone, gymkort och weekend-resa åtminstone i vinter till mig!! ;)

Mina sommarplaner då? - Ja, började ju mitt sommarlov ganska hårt haha.. Någon gång innan Juni's slut så drar jag och Michael (min låtsaspappa) till Köpenhamn för en weekend där med massa sevärdheter. Har dessutom Sommarkortet så åker obegränsat i Halland vilket lär betyda ett x-antal resor till Göteborg och andra städer runt om i Halland!! Ser inte ut att bli något Norrland i år, vilket är lite synd för faktiskt saknat Jonna bla.. :( Jaja, blir väl förmodligen Norrland i vinter.

Oupplagda bilder sen avslutningsdagen med Liseberg bla!! Kärlek till er alla. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0