118800

Smsade nyss 118800 och vet inte riktigt vad jag ska säga..

Vem är Jelena Savurdic? Svaret jag fick - Hejsan! Hon är tjejen som bemästrat konststycket att både vara en skärpt person med skinn på näsan och en riktig virrpanna på samma gång. Hon har aldrig någon ordning på sina papper och går alltid omkring i olikfärgade strumpor, men hon är politiskt medveten och har civilkurage som få. Hennes hjärta slår för hela mänskligheten och alla ryms i hennes famn. Den som har turen att vara hennes vän kan skatta sig lycklig! Mvh 118800

Förstod knappt ngt av det dom skrev så frågade ifall dom hade svenska för blattar? Vad får man som svar? Nej. Ha en fin kväll! Mch 118800 - Trevliga.. AHAHAHAHAH okej börjar undra ifall det är något fel på mig.. Sitter och smsar med 118800 :$ orkar inte..

Smade nyss och frågade vilken kändis jag var lik. Här har ni det fina svaret, ska man skratta elr gråta? - Det skulle vi säga är den evigt vackra och otroligt charmiga Megan Fox, allt det som gör henne så otroligt snygg finns ju även hos dig! Kramar från 118800 

bεℓℓα.-2118-. Search results for megan foxSummer Secrets :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0