Be careful what you say, a girl remembers everything.

Ä n t l i g e n h e m m a ! - Elr kom hem vid 1.. Men w-ever finner knappt ord för hur skönt det var o ta en promenad i det underbart sköna vädret, elr iaf tills det började regna. Känner mig helt j*vla blöt nu.. Men var lätt värt det och blev typ tvingad ut utav mina föräldrar, tack! .. 

Haha, aja ska iaf dra och lägga mig nu uppdaterar mer imon när jag vaknat för har fixat mitt internet så nu funkar allt igen! Gött :) Just ja, har även planerat ett o annat denna månaden lär bli hur grymt som helst. Berättar mer om sakerna när tiden väl är här. Ska även färga håret på lördag, taggad chey!

Tumblr_ltl2eomuak1qawz6yo1_500_large

Kommentarer
Postat av: mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är! <3

Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar! :)
" Mysans änglar! "

2012-06-25 @ 13:06:40
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0