Brist på egen dator for now!!

 

Hej på er!! Skrev nyss värsta bibeln som försvann pga krångel med radavstånd osv haha..? - Nej fattar egentligen inte själv vad jag skriver men ja, kan väl säga att jag har en havererad dator stående inne på mitt rum som jag inte får fixad förens på Söndag och mammas väninna Siv är på besök - vilket betyder no being home alone för min del och inget lån utav mammas dator. :( Känns lite halvdant att blogga via en annan persons dator och dessutom inte vara själv när man skriver. Anyway så har mina senaste dagar gått ut på att sola, vara inne med vänner och själv pga dåligt väder och även att umgås med Michael. - Får passa på att blogga nu när jag är ensam hemma soo stay tuned på fler inlägg!! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0