Enjoy the best things in your life cuz you aint gonna get to live it twice.

Varit hemma i någon timme men har inte blogga pga att jag trodde Eila skulle blogga om dagen men ser ut som om hon har fullt upp med o glo Paradise Hotel. Iaf tänke ta och berätta lite kort om dagen som varit, drog som sagt ut med Eila, Arian, Stefan, Fraidoon och Dennis, skulle ju säga hejdå o sånt till Arian som åker till Kosovo imon kväll. Men ser ut som om vi kommer ses en sista gång imon? Iaf var ute ett tag med dom sen så drog vi alla hem runt halv 9 tror jag? På vägen hem så svängde jag o Eila in i ngn j*vla "skog" och mina ben är helt röda nu efter den lilla turen i "skogen" .. Vi hör inte hemma där, allt vi gjorde var o klaga.. Ska iaf ta och bestämma ett o annat md lite folk ang imon, är ju trotts allt midsommar & jag menar YOLO! ;) hahah lär ångra mig ang dt där efter imon men whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0