Hissar uttrycket YOLO!!


- Återigen ska jag, Eila, inviga en kategori här på bloggen haha.. ;) Tänkte faktiskt ta och hissa det nowadays klyschiga uttrycket "YOLO". Hur snyggt låter det inte och hur taggad blir man inte på en skala 1-10 att verkligen göra något man aldrig vanligtvis gör?! Visst, man ska inte överanvända det till t.ex. att gå på toan, äta osv - det är ju vardagliga saker.. Dock som jag kan använda det till extrema saker man egentligen inte vill göra!! Ett bra exempel är när jag åkte Atmosfear på Liseberg eller när jag verkligen körde en "hardcore-48-timmar" då jag egentligen bara ville lägga mig ner och dö.. Vid sådana tillfällen!! ;) Blir otroligt taggad bara utav att höra det..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0