I'm not gonna tell you a pack of lies to make me look good.

- Hej hej på er!! Ska börja fixa mig snart för en filmkväll med Jelena, Stefan och Fraidoon. :) Verkligen saknat Fraidoon med hela mitt hjärta - så riktigt skönt att han är tillbaks från "sin stuga" i Jönköping nu haha. 
 
Anyway så vaknade jag vid 2-tiden imorse, according to me, och sedan dess har jag varit i stan med J och solat. Herregud, dog verkligen utav värme så låg mest bara och skrattade åt varandra/snackade under hela solarium-tiden. Eller kanske ska säga klagade haha.. Nu är det iallafall tid för mig att börja fixa mig inför filmkvällen och Jelena sover antagligen här efteråt såå I'll see you guys tomorrow. :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0