It’s not what I feel for you, it’s what I don’t feel for anyone but you.

12-05-21 – 1 månad idag då med min finaste! Inte ens ord kan beskriva hur sjukt glad och lycklig du gjort och gör mig för varje dag som går. Som jag skrev den 22 maj, trodde aldrig jag skulle träffa och bli tsm med en så fin människa som dig. Finns få där ute med så fin personlighet som dig eller ska vi säga med så fin in&utsida som dig, är verkligen hur glad som helt för o kunna kalla dig för min! Tror helt seriöst att jag är världens lyckaste tjej just nu, man kan verkligen inte önska sig någon bättre än dig! Du är det bästa man kan få om inte mer än så! Hoppas även med hela mitt hjärta att det håller länge, vore verkligen hur trist som helt o förlora någon så fin som dig hjärtat mitt. Du är allt o lite till, lyckligt lottad är vad jag är!  
 
& som sagt det sista jag vill är o förlora dig, du har gjort  mig till världens lyckligaste tjej och hoppas som sagt det håller länge! All kärlek till dig min fina! / J.

S :love: - Everyone calls you by your name, but only one person can make it sound special.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0