Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma.


Hello snyggingar! Vaknade för ett litet tag sedan och mår sjukt illa, vet inte riktigt varför men får väl skylla mig sj nu i efterhand. Såg även att Eila hade skrivit lite "kort" om sig sj, tänkte faktiskt göra det men har verkligen ingen ork till det idag. Ni lär märka med tiden hur jag är som person eller så kanske det kommer en liten presentation senare ngn gång i veckan.. :) 

Dagens planer - Har absolut inga planer för dagen, tror nog det blir o sitta inne hela dagen idag. Kanske ta en promenad ute elr något men tror inte det kommer hända. Känner knappt mina egna ben längre.. 

All kärlek till dig BV! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0