Kalla mig inte fattig när min mamma är gjord av guld.

Så sjukt j*vla uttråkad så det finns inte, är kvar i tråkiga Sverige och skulle nog kunna göra vad som helst för o få sätta min fot utanför detta äckliga o svenska land. Inte för att jag har något emot det men alltså är så trött på vädret och att det hela tiden blåser, regnar osv.. 

Whatever, ska inte sitta o klaga på vädret mer var helt okej idag faktiskt. Men är iaf hemma nu varit det i en 20-30 min men visst. Var ute med Shady, Eila och Stefan, Dennis skulle också med men blev inte av pga att han skulle iväg o fiska med sin pappa. Gulligt! Orkar inte skriva mer här så avslutar detta inlägg med ett fint - HEJDÅ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0