Karma is a bitch and i am too, so you'll screw me and i'll fuck u.

Godmorgon alla fina! Hoppas ni mår lika bra som jag gör, fick nyss reda på att Fraidoon kommit hem. Åhh, går inte o beskriva lyckan som uppstår saknat den grabben så otroligt mke. Helt sjukt hur glad man kan bli av att se en person efter bara 1 veckas underhåll. Tror iaf det blir o dra ut en liten stund senare med han o Eila, mst ju få träffa vår eb arab! :*

Iaf ska ta och städa nu, mitt rum ser inge vidare ut men känns så onödigt o ens behöva städa för imon lär det se precis likadant ut. Orkar inte. Ska även flytta snart, elr det var vad mamma sa men vi får väl se. Dom har iaf fixat mitt rum nu, känns riktigt gött!


Tumblr_m1qav9kzcp1r97raro1_500_large


Kommentarer
Postat av: E M E L I E

sv: okej, länkar er vid 21 tiden då! :)
hur gör man ett tidinställt-inlägg? :)

2012-06-30 @ 14:47:55
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se
Postat av: E M E L I E

sv: jag hittade hur man gjorde ett tidsinställt-inlägg nu. ni kommer också bli länkade i min blogg klockan 21:00. hoppas att ni kikar in då, kram! :*

2012-06-30 @ 15:01:37
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0