Le mot dom som försöker krossa dig, för det krossar dom att se dig le.


- Som ni kanske märker har både jag och Eila valt o börja om på nytt, dvs skaffa ny blogg och lägga våra "privata" bloggar åt sidan ett tag iaf. Vi är som sagt två brudar som är födda 96 och lever livet i underbara Halmstad, vi båda börjar gymasiet nu i augusti för min del blir det JB och Eila börjar i Sannarp tror jag det var ifall jag inte har helt fel. Vi har helt olika planer inför framtiden men det lär inte stoppa oss för o leva livet, jag menar YOLO!?!?! hahah..  Har även lov nu känns både bra och dåligt av olika skäl men tänker inte dra upp det nu. Skulle bara berätta att vi faktiskt börjar blogga igen och inget mer, kanske skriva 1-2 inlägg om vad som hänt den senaste veckan lite kort sen drar jag och lägger mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0