Nobody can take away your pain, so don’t let anyone take away your happiness.


- finner knappt ord för hur j*vla skönt det var o komma hem o lägga i sängen med datorn omfg kärlek. Var som sagt i stan vid 12 tiden idag, drog iväg o solade 30min och känner mig seriöst helt grillad.. Tänkte ta en till omgång nyss men orkar verkligen inte har världens grovaste mensvärk åhh.. Hatar o vara tjej, mens 7gng/1vecka i månaden är fan inte kul, det förstår ens dagar åhh j*vla fitta. Iaf drog o solade, efter det så drog vi hem fixade oss drog till ICA för o fixa sommarkortet för 650, värt det tro mig! Gäller både buss&tåg så jag klagar inte ;) fast gäller dock bara inom Halland.. 

Iaf tog senare tåget mot Falkenberg, var där i några timmar gjorde inget spc faktiskt. Fanns liksom inte så värst mke o göra där och kände inte riktigt för o be någon o möta upp oss för alla jag känner där är i princip bara kåta j*vla så skippar helst o ses md dom. Sen så tog vi tåget tbx till underbara Halmstad, drog in till stan skulle sola men blev inte av m-värken tog över så drog i åt sen så tog vi bussen hem. Fick även följe utav världens goaste Dennis som mötte upp mig vid b-platsen! Gulligt! :* & nu sitter jag äntligen hääär. Längtat efter att få komma in i värmen ett bra tag, blev rätt kyligt där ute trotts allt.. Men men nu är jag hemma så ska sluta klaga.. & ska sluta skriva måste ut o knarka massa värk-tabletter för känner hur det f*cking värker åhh.. :'(


- Inte världens finaste bilder men whatever jag älskar dig min finaste syster/bästavän/andra halva! :love: Aldrig utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0