Nya kategorier!!

- Nu har jag pimpat bloggen en aningen med nya kategorier!! ;) Lite synd bara att alla mina ikoner och bilder finns på min andra dator som för tillfället är ur funktion.. Får väl helt enkelt sno lite ikoner från min gamla blogg; http://elj.blogg.se :)
- De flesta kategorier här är ju sådana typiska "blogg-kategorier" som alla har.. Dock finns det ju de undantag som "True stories" och "Typical E&J" som jag tyckte var extra rolig. ;) Ni lär märka att den stämmer sjukt bra in på oss och kommer förmodligen redan idag ta något som är ren standard i våran vardag som alla andra däremot inte förstår/utför vardagligt.. Stay tuned!! Jelena håller just nu på att bygga upp en frågestund så ställ gärna lite frågor då..

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Tack, dsm :) er blogg är superfin! -(jelena)

2012-06-18 @ 15:40:19
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0