Paradise Hotel, season 6 Denmark!!

- Godmorgon på er!! Vaknade otroligt tidigt idag for once och sitter & kollar Paradise Hotel Denmark season 6. :) Funderar på att svara på lite kommentarer som Jelena påbörjat - eftersom att jag är waaay to lazy for that but well, ser ut som att hon vaknat nu..

Anyway, back to Paradise Hotel!! - Verkligen ett beroende kan jag lova er.. Måste säga att Amalie påminner lite om hon här "awkward-turtle-Amalia" som var med i norska PH tror jag? Både två är lite halvt korkade haha men mina självklara favoriter blir lätt Rasmus, Claudia, Stina och Peter till en viss del pga hans personlighet.. Märks kanske att jag är en serie-addict men kan verkligen rekommendera PH ifall ni sitter sysslolösa på morgnarna. ;)
http://www.tv6play.se/program/paradisehoteldanmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0