The prettiest smiles hide the deepest secrets. The prettiest eyes have cried the most tears. And the kindest hearts have felt the most pain.


Hellow! - Vaknade för kanske 15-20 min sen och aldrig varit såhär skönt o få sova hah seriöst. Helt sjukt, känner även att jag snart kmr ta sjmord om det lär vara så här äckligt väder. Varit det nu i några dagar o planerna bara förstörs o förstörs åhh pallar inte trycket. Kollade nyss klart.se och står att det faktiskt inte ska regna förens på fredag men tror inte på den där skiten, slår vad om att det kommer regna imon md.


- Hade planerat o va med E&S & göra en grej, men vet inte riktigt ifall det blir av får helt enkelt se sen med dom. Men vet iaf att jag ska dra mig in mot stan om ngn timme o sola, sånt här väder får en verkligen o känna suget i o sola mer o mer. Sen så kanske jag tar och färgar håret, blir det inte av idag så färgar mamma det på lördag! Dvs - Bort med det brun/röda håret ;)
 
522956_278083572272861_100002136607243_622212_1928906306_n_large
we(L)it-bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0