There goes a fighter.

 
- Hello, sämst uppdateringn sry! Men har inte haft någon ork till o blogga o har inte riktigt haft tid. Dagen igår spenderades tsm med Dennis, drog ut runt 4-5 kanske? Mötte upp han i Linehedsskolan, satt o snackade osv.. Sen kom även Veton o satt där ett tag med oss drog senare hem pga att jag inte orkade va ute. Somnade typ direkt när jag kom hem sen vid 10 tiden tror jag? Så ringde han igen o ville ut så drog på mig skorna & jackan o drog ut en runda o nu sitter jag här. Fattar inte att jag ens gick med på o dra ut i mjukis euw, aldrig mer! Första & sista gng i hela mitt liv.. Plågsamt..

There goes a fighter, there goes a fighter, Here comes a fighter, That's what they'll say to me, say to me, say to me, This one's a fighter.
» - -- --- if i had you, it would be the only thing i'd ever need --- -- -Apenas por PensarTumblrGazillion Air

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0