Tråkigt liv? Ohja.

Fullständigt namn: Jelena Savurdic
Stjärntecken: Skytt
Längd: 164-5 -.-'
Vikt: Sist jag vägde mig var stod den på 47..
Min idealvikt (vikt jag skulle vilja ha): Var iaf 41, men fuck dt orkar nt bry mig längre..
Ögonfärg: Grön/Gula
Naturlig hårfärg: Blondt
Skostorlek: 37
Födelsedatum: 1996-12-17
Födelseort: HAHAH ja..
Syskon: 0
Pojkvän: Följt bloggen? Isf vet ni! :* - S :love:
Husdjur: 1 hund & 1 grå jako
Skolor jag gått i: Linehedsskolan & Östergårdsskolan
Skolan jag trivts bäst i: ÖG
Nuvarande utbildning: Pluggar
Intressen: Finns en hel del!
Svåra saker jag gått igenom i mitt liv: Har gått igenom ett o annat, men inget jag tänker ta upp på bloggen! Tyvärr! (:
SCANDINAVIAN GLAMOURFlickr: Your Photostream
Hur jag tagit mig igenom mina trauman: Varit stark, fått en massor av stöd utav nära&kära, pratat ut om dt med folk osv..
Positiva saker med vad jag gått igenom: Gud finns så sjukt mke!
Mina bästa råd till dom som genomgått/genomgår svåra saker: Beror på vad det är dom har gått igenom osv.. Men o vara stark o kämpa håller nog bäst! Elr iaf enligt mig..
Tatueringar: Inga, men vill ha!
Piercingar: 4, 3 i öronen & 1 i naveln
Droger: Håller inte på md sånt.
Alkohol: Hände ju ibland men inte så ofta.
Rökning: Testat har alla!
Djur jag haft i mitt liv: Gud haft så sjukt många så orkar inte ens dra upp alla..
Djur jag skulle vilja ha i framtiden: INGA
Jag lämnar oftast inte hemmet utan: Mobil, pengar, nycklar!
Jag får oftast komplimanger för: Ett o annat!
belly, belly button ring, bikini, body, girl - inspiring picture on Favim.comTumblr
Tror på: ?
Något jag gör när jag har tråkigt: Sover, läser bloggar, bloggar, "leker" md Rocky håller ju länge.., finns så mke mer!
Kuddar i sängen: 6 :$ HAHAHAHAHAH
Avskyr: Falska horor. Kompis hoppas du känner dig träffad ;)
Älskar: Mina nära och kära! 
Dans: Det är verkligen ngt jag skulle kunna dö fööör, så sjukt kul åhh finner knappt ord. Men synd nog så går jag inte i ngn just nu, känner nt för att jag har tid elr ork till det just nu..
Sång: Minns inte sist jag verkligen sjöng sjöng, men tkr även detta är riktigt j*vla kul!
Körkort: Det kommer i framtiden
Dricker kaffe? Nopp
Åkt ambulans: Nej
Rädsla: Spindar, fötter & döden..
céu flutuando altoamazing, cool, dance, nice, stars - inspiring picture on Favim.com
Ärr: Tror bara jag har på knät? 
Jag somnar lättast: När jag sitter o rör på benen, HAHAHA sjukt men aa.
Något andra brukar bli avundsjuka på: Vad vet jag? Fråga dom?
Något som gör mig riktigt arg: Falskhet
Något jag ångrar i mitt liv: Ångar inte så värst mke faktiskt, gjort är gjort!
Svartsjuk; Sån är nt jag tyvärr.
Gjort något olagligt: Vem har nt.
Haft en sanndröm (drömt något som sedan hänt i verkligheten): Ja
Nattkläder: Beror på om det är kallt eller varmt, men kan säga såhär min pyjamas används inte ofta.. HAHAHA LAT.
Något jag kan bli bättre på: Ta vara på livet o allt jag har, YOLO vi år bara 1 chans inte 2..
imgfave - amazing and inspiring imagesvida pode ser triste, mas é sempre bonito
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: hehe ja! ^^

2012-06-25 @ 00:32:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0