Valeria Lukyanova barbie?

Finns en hel del brudar där ute som vill se ut som barbies, men sen att det faktiskt finns dom som gör allt o faktiskt går över gränsen är ngt jag inte förstår. Klickade nyss in mig på en blogg och läste om en tjej som heter Valeria Lukyanova, hon gick så långt att hon började operera allt möjligt brösten, näsan, fett sugning, tagit bort revben för att kunna bli så smal o ha den midjan osv.. Hon ser exakt ut som en barbie, superliten midja, väldigt stora bröst för sin kropp verkligen för stora spc när hon har så sjukt smal midja, porslinshy och stora dockögon.. Kan det bli värre?

Sjukt äckligt enligt mig, söker man på Valeria Lukyanova på youtube så kan man hitta en massa klipp hon lagt ut. Hon har oftast ngn äcklig bakgrunds-musik och hon rör nt en min.. Själv så påstår hon att hon inte gjort några operationen alls men det tror jag knappast på.

Förstår inte hur man så gärna vill se ut som en barbie, trodde helt seriöst det var en docka innan jag läste texten om henne. Hemskt att hon låtit det gå så långt att hon helt seriöst ser ut som en barbie, hon ser knappast mänsklig ut iaf. Till och med hennes mamma som är runt 40-50? Ser ut som en barbie men inte lika överdrivet som Valeria..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0