Första inlägget & en "kort" presentation utav mig själv.

- Heeeej på er guys!! Sovit bort all tid som Jelena bloggat här. Måste dock ge creeds till bloggen som blev hur snygg som helst och thank god så har Jelena skrivit om våra föregående dagar så jag slipper skriva biblar precis när jag vaknat haha. ;)

Tänkte lägga min egna blogg lite åt sidan, kommer trots det inte lägga mina egna tankar/åsikter åt sidan.. Kollar man min förra blogg så märker man förmodligen att jag skriver ganska mycket tankar och åsikter om livet osv. Jag är en brud med mycket tankar och even though om bloggen faktiskt inte bara är min så får ni stå ut med det!! :) Bloggar är ju till för att lära känna personen till en viss del, right? Kan skriva en såkallad "kort" presentation om mig själv och ni borde vara väl medvetna om hur dålig jag är på att skriva kortfattat.. ;)
-
Jag heter Eila Linnea Johansson och är en 16-årig brud, född den 8 Mars dvs Internationella kvinnodagen. - Har bott i Halmstad i ca 4 år och bor nu med min mamma i stadsområdet Vallås. De flesta undrar säkert vart min pappa är och ja, kan väl bara säga att vi inte har någon som helst kontakt pga hans val. :) Däremot så har jag en underbar ex-låtsaspappa vid namn Michael, som alltid kommer kännas som min familj trots att mamma nyligen brytit upp med honom. Släkt/familj är inte min starka sida - har ganska halvdan kontakt med mina släktingar i Norrland av den enkla anledningen att jag inte känner något band till de flesta släktingar/familjemedlemmar. Well, enough about family. Jag kanske inte är en god familjemedlem men jag anser mig själv vara en bra vän at least. - Mina bästa vänner heter Jelena (no shit Sherlock), Aleksandra och Shady. Anser också Harola, Dennis, Fraidoon och Arian som mina absolut närmsta vänner jag skulle göra så otroligt mycket för!! Jag kanske inte är den som gör läxor till mina närmsta eller gör saker när de säger till mig - MEN jag skulle verkligen göra vad som helst för dem när det verkligen gällde. Med dessa människor har jag verkligen gjort allt tänkbart. Vi har festat, pluggat, shoppat, solat/badat, ätit, sovit, diskuterat allt mellan himmel & jord osv.. Eftersom det är Jelena som jag driver bloggen med kan jag väl säga att vi verkligen är som jing & jang. - Inte bara något vi påstår utan även utomstående som precis träffat oss. Vi kan i princip tjafsa om alla möjliga småsaker men samtidigt skratta i åratal tillsammans åt saker bara vi förstår. - Jag älskar verkligen denna bruden med hela mitt hjärta & skulle aldrig klara av att förlora min andra halva!! :love: Hoppas verkligen att vi håller ihop även i framtiden trots våra olika val utav linjer (jag IB och Jelena Frisör). Vi har totalt motsatta syn på saker och ting i livet & jag är den som bara tänker på karriären etc..
-
Något mindre kul ämne som dock är halva mitt liv i princip är skolan. - Jag har alltid haft väldigt lätt för mig i skolan dels pga min förmåga till att skriva väldigt bra och min förmåga till att lära mig/förstå saker väldigt snabbt. Har kommit långt med mina egna tankar/åsikter/analyseringar och allt som jag nämnt ovan är nog egentligen anledningen till mina bra betyg. :) Nian som jag nyss gått ut har dock varit väldigt slö för mig pga att jag verkligen inte orkat.. Istället ägnat energi på att komma klassen närmre känns det som haha? - Älskar verkligen min förra klass så oändligt mycket så att det inte är sant. Dock blir det ändringar på mitt slöande i gymnasiet - för i gymnasiet kommer jag verkligen bara lägga vikt på mina betyg. Vill man komma ut i världen sen till någon high-class högskola så får man kämpa för det. ;)
-
Som person är jag väldigt analyserande, realistisk, en aningen negativ kanske, smart, klok, intelligent, människokännande, ger all kärlek och är öppen mot mina vänner, ganska reserverad gentemot mina släktingar, ambitiös när det gäller skolan osv.. - Är en glad person utöver de gånger då jag är på dåligt humör och klagar haha. Har en väldigt öppen inställning till livet och skulle nog kunna prova på det mesta även om det inneburit konsekvenser.. Prioriterar dock alltid min framtid!! Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer så vi får väl se om Jelena också skriver en liten presentation utav sig själv. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0