Våra två senaste dygn!!

- Ja, kanske ska berätta lite om våra två senaste dagar? Igårkväll var vi ute en stund med käraste Dennis i kylan och ja, resten utav kvällen satt vi vid Chatroulette's svenska sida och snackade med lite gott folk haha.. Ganska kul att testa sina geografiska kunskaper faktiskt. ;) Anyway så blev jag precis som vanligt sjukligt trött vid 3-tiden pga brist på dator.. - Har väldigt svårt att hålla mig vaken utan dator, vilket jag tror är ett välkänt problem!! Jelena satt iallafall vaken och grät/skrattade haha.. 
 
Dagen idag har spenderats i stan där jag, Eila, shoppat en del. Synd om Jelena bara som fick släpas med mig. ;) Fick ju även reda på den slutgiltiga antagningen till IB - vilket gick jävligt bra!! Lider innerligt med de som fick sina drömmar krossade och syftar på en speciell person som jag dessvärre inte nämner här. Läser du detta så ska du veta att du har mig när & var som helst, jag älskar dig vännen och finns alltid. :love: Ingen idé för er som läser detta att ens fråga om vem.. Vilket som hann jag hem en snabbis och byta om men därefter drog vi ut med Karro, Stefan och Dennis. :) Haha, härligt sällskap måste jag ändå säga och ja, inte gjort så himla mycket under kvällen förutom att gått runt. Imorgon ska vi väl antagligen ta bilder ser det ut som just nu men vi får väl se vart dagen tar oss!! Kanske drar ner en runda till stan och köper ännu ett par jeans eller något annat småplock.. Har så sjukt svårt för att hålla i pengarna när jag väl har de. :( 
 
För övrigt så har vi byggt upp lite eventuella planer över sommaren haha. Maybe en lokalfest och Liseberg, but we'll see!! 

Kärlek till er mina BV's!! - Gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0