What goes around, comes around.. Payback's a bitch, bitch!

Äntligen hemma från stranden, mc o allt det där - Drog till stranden runt halv 8 med Eila och Dennis, mötte upp Alle och Shady där sen så började det komma folk en timma senare typ.. Lyckat? Nej men ah blev faktiskt rätt många till slut men var inte kvar där så länge, drog pga att ingen av oss orkade vara kvar eftersom att det var svin kallt osv.. Var även en hel del bönder och människor från andra skolor där md. Hur fick dom ens reda på dt, råttor! W-ever drog ist till MC med Harola, Eila och Aleksandra men hände en sak så A drog hem. Nödvändigt som fan säger jag bara. Iaf drog till MC käkade o skit, finner bara ett ord som beskriver mig o Eila idag TJOCKISAR. Har ätit MC-mat hela dagen idag.. Fyfan.. Iaf drog sen hem med Harro för Eila tog en annan väg och ist för o fortsätta hem så sätter jag mig o leker md ngra katter som sprang runt borta vid skolan. Jag som hatar katter mest av allt sitter o leker md dom? WTF. 

Aja känner att detta var ett riktigt onödigt inlägg men iaf tack för en underbar kväll alla som kom till stranden trotts att jag o Dennis kom på detta runt 00.00 men men..


Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: det låter bra :)

kram

2012-06-20 @ 00:24:06
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0